☏ 070 999 828 info@niana.si
Pogoji poslovanja

 POSLOVANJE

Spletna trgovina niana.si deluje v sodelovanju z našim poslovnim partnerjem s področja EU. Zaradi velikega števila ponujenih artiklov se lahko zgodi, da v času naročila kupca določen artikel več NI NA ZALOGI. V takšnem primeru vas o NEDOBAVLJIVOSTI artikla obvestimo po elektronski pošti oz. telefonu.

Spletna trgovina niana.si deluje v podjetju Niana,spletna trgovina,Milijana Kostić Bjegović s.p., cesta na Lenivec 20 ,6210 Sežana,Slovenija.
Davčna številka: SI77982134
Matična številka: 8140146000
Zavezanec za DDV

številka vpisa v poslovni register AJPES: 316-07-00369-2018/2 z dnem 01.02.2018

Niana.si (v nadaljevanju prodajalec) posluje v obliki spletne trgovine. Uporaba je brezplačna. Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v blagovne skupine. S potrditvijo naročila je kupec oddal naročilo, ki se obdela glede na možne plačilne pogoje.

NAROČANJE ARTIKLOV

– Navodilo

V spletni trgovini dodate želeni izdelek v košarico tako, da kliknete na ikono NAROČILO . Za pregled naročila, kliente gumb Košarica v glavnem meniju v zgornjem levem kotu strani. V nakupovalni košarici so zbrani podatki o vašem naročilu (izbrani izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz košarice.

– Prijava

Naročilo zaključite tako, da kliknete gumb Naprej. Če ste se že kdaj prej prijavili v E-trgovino, vnesete svoj e-poštni naslov in geslo, če pa se prijavljate prvič, morate registrirati in aktivirati uporabniški račun.

Zaradi zagotavljanja varnosti in resničnosti podatkov, je za nakup preko spleta potrebna registracija v https://niana.si/ trgovino. Ko izpolnite registracijski obrazec boste na navedeni e- poštni naslov prejeli aktivacijsko kodo in povezavo. Potrebno je le klikniti na povezavo v e- pošti in vaš račun bo aktiviran.

Naročilo lahko opravite tudi kot gost, vendar so vaši podatki potrebni za pošiljanje paketa.

Po prijavi še enkrat preglejte podatke o naročilu in nadaljujete s klikom na »Naslovi«, kjer vpišete naslov, na katerega želite prejeti naročilo (“Vaš naslov za dostavo”) in naslov, na katerega želite da bo račun izstavljen (“Vaš naslov za plačilo”). Izberite polje »Dostava« in s klikom na prazni kvadratek označite polje Pogoji (»Strinjam se s pogoji in jih sprejemam«). Kliknite na polje naprej in izberite način plačila. V zadnjem koraku vam preostane še samo pregled podatkov in potrditev naročila (klik na “POTRJUJEM NAROČILO”). V primeru da želite spremeniti podatke kliknite na “NAZAJ”.

– Potrdilo o naročilu

Na vaš e-naslov boste najprej prejeli obvestilo o obdelavi naročila. Nato boste prejeli potrditev naročila, izdelke pa bomo skupaj z računom dostavili na izbran naslov. V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z vašim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o naročilu.

– Izbiranje artiklov

Artikle izbirate s pomočjo menija v levem delu okna pri čemer si izberete najprej glavno skupino nato podskupino in nato želeni artikel iz izbrane glavne skupine. Če želite izvedeti več o želenem artiklu, kliknite na prikazano sliko od izbranega artikla.

– Iskanje artiklov :

V vnosno polje vpišite besedo, za katero želite poiskati povezave na določene artikle. Pri iskanju lahko izbirate med iskanjem po nazivu artikla ali njegovem dodatnem opisu.

– Pregled košarice

Pri vpogledu v košarico lahko spreminjajte naročeno količino ali brišete artikle iz košarice.

– Naročanje blaga

Ne pozabite navesti svojih podatkov :

– ime in priimek
– naslov
– kraj s poštno št.
– tel.št.. – gsm,
da Vas lahko obvestimo ali sporočimo v kolikor artikla ne bi bilo na zalogi.

V kolikor opazite da ste se pri naročanju zmotili, nam do dneva sprejema naročil to sporočite, da Vaše naročilo popravimo. Po tem dnevu naročila ni mogoče spreminjati

Pri naročanju nam vedno dopišite svoje podatke. V kolikor nam pri naročilu ne dopišete vseh podatkov, Vašega naročila ne moremo sprejeti. Vsa vprašanja glede naročanja artiklov oz. nejasnosti nam posredujte na e-mail: spletnatrgovinaniana@gmail.com

– Splošni pogoji

Cene veljajo do preklica.

SKLEPANJE POGODBE

Pogodba je sklenjena takoj ko kupec odda naročilo. Kupec prejme avtomatsko poslan e-mail s potrdilom o prejemu naročila, ki ni potrdilo, da se je pričela vršiti odprema, ampak vas le obvesti, da je sistem prejel vaše naročilo.

ZAUPNOST PODATKOV

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03)

CENE IN VELJAVNOST PONUDBE

Tečaj evra je izračunan po centralnem paritetnem tečaju (1 EUR = 239,64 SIT). Vse cene so z DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko prodajalec po elektronski pošti potrdi kupčevo naročilo za nakup blaga. (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu: naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupec lahko plača blago na tri načine:

– z gotovino ob prevzemu po dostavni pošti Pošti Slovenije po povzetju
-preko bančnega nakazila na TRR prodajalca
-preko Paypala

DOSTAVA

Blago, naročeno v spletni trgovini niana.si, gre na pot v najkrajšem možnem času, takoj po vidnem nakazilu.

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. Večinoma je to paketna dostava Pošte Slovenije.
Če kupca ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko prevzame paket na najbližji pošti.

POŠTNINA

V primeru plačila po povzetju poleg poštnine Pošta Slovenije za stroške plačila po povzetju zaračunava provizijo, katera bremeni kupca. V primeru, da na kupčevem naslovu v trenutku dostave ni možen prevzem oz. plačilo blaga, bo dostavljavec pustil pisno obvestilo za prevzem na lokalni pošti Pošte Slovenije.

DOBAVNI ROK

Do 14 delovnih dni, v kolikor je blago na zalogi.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 ( štirinajstih ) dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca in sicer po pošti Niana,spletna trgovina,Milijana Kostić Bjegović s.p,
Cesta na Lenivec 20
6210 Sežana
ali na kontaktni email: spletnatrgovinaniana@gmail.com
da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj: Obrazec za odstop od pogodbe

Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora prodajalcu vrniti najkasneje v štirinajstih (14) dneh po sporočilu o odstopu. Vračilo plačil mora prodajalec opraviti najkasneje v štirinajstih (14) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodb.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, predlagamo, da vrne nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, zaradi česar se uporabniku priporoča, da je blago nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži (slednje zlasti zaradi zaščite blaga pred poškodbami v procesu vračila blaga).

Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno (preko meja preizkusa za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga) znaša določen % od redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga: v primeru, da je iz razlogov na strani uporabnika na blagu nastala škoda (npr. da je blago oz. sestavni deli prodajnega kompleta poškodovano, v spremenjeni količini ali kvaliteti, neoriginalni oz. poškodovani embalaži) je Niana upravičena od uporabnika uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti. Odgovornost uporabnika za plačilo zmanjšanje vrednosti blaga lahko znaša do zneska polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga, glede na obseg zmanjšanja vrednosti, kar za vsak posamezen primer individualno ugotavljajo Niana ali pooblaščeni dobavitelji.

NESKLADNOST

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

 

Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):

 

  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
  • ni posodoljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko (objektivne zahteve):

  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
  • ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
  • ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za prijavo stvarne napake vam pošljemo, v primeru da ga želite. Pišite nam na: info@niana.si in vam ga bomo poslali.

SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODBE

Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe med naročnikom in prodajalcem se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja Niana,spletna trgovina,Milijana Kostić Bjegović s.p. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na: info@niana.si. Sklenjene pogodbe (računi) se hranijo v skladu s pravilnikom in so kupcu dosegljive v primeru posredovane zahteve. Evidence kupcev hrani Niana,spletna trgovina,Milijana Kostić Bjegović s.p. in se ne posredujejo tretjim osebam.
Niana,spletna trgovina ,Milijana Kotić Bjegović s.p. jih lahko uporabi za obveščanje svojih strank o akcijah in podobno.

GARANCIJE IN REKLAMACIJE

Reklamacije, ki se pošiljajo s paketno distribucijo, morajo biti predpisano zapakirane v originalno embalažo. Vse reklamacije, nepravilno zapakirane ali tiste, pri katerih je prišlo do vidnih mehanskih poškodb pri transportu, ne bodo prevzete s strani prodajalca temveč bodo vrnjene pošiljatelju na njegov strošek.

 

PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se lahko odda prek e-poštnega naslova: info@niana.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Niana,spletna trgovina,Milijana Kostić Bjegović s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj: klik

ŠKODA

Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe izdelkov.

STROŠKI NAROČANJA

Stroški naročanja po telefonu, internetu se ne razlikujejo od običajne osnovne tarife.

PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

Spletna stran je za namen tega pravnega obvestila pojem, ki zajema vse spletne strani na naslovu https://niana.si/ (v nadaljevanju: Spletna stran).

Avtorska dela, ki so na kakršenkoli način vključena v Spletno stran (na primer vsebine, članki, avdiovizualna dela, slikovni material in podobno) so avtorskopravno varovana. Blagovne oziroma storitvene znamke, ki so na kakršenkoli način vključene v Spletno stran so varovane s predpisi o industrijski lastnini.

Vse pravice pridržane. Uporabnik lahko uporablja vsebine na Spletni strani izključno za svojo osebno, to je nekomercialno rabo. Vsaka druga oblika uporabe vsebin Spletne strani (na primer kopiranje, reproduciranje, distribuiranje…) v komercialne namene je prepovedana.

Omejitev odgovornosti

Niana,spletna trgovina,Milijana Kostić Bjegović s.p, se bo trudila, da bodo podatki na spletni strani pravilni in ažurni, vendar Niana,spletna trgovina,Milijana Kostić Bjegović s.p. niti druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri izdelavi spletne strani ali še sodeluje pri nadgradnjah Spletne strani ne more biti odgovorna za navadno škodo ali izgubljeni dobiček ali nepremoženjsko škodo, ki bi lahko uporabniku nastala zaradi uporabe Spletne strani ali nezmožnosti uporabe le-te.

Niana,spletna trgovina,Milijana Kostić Bjegović s.p. lahko kadarkoli brez predhodnega obvestila spremeni spletno stran.

Varstvo podatkov

Kakršnekoli podatke, ki jih Niana,spletna trgovina,Milijana Kostić Bjegović s.p. pridobi na kakršenkoli način preko spletne strani,
so namenjeni izključno za komercialno rabo Niana,spletna trgovina ,Milijana Kostić Bjegović s.p. in jih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001).

Splošno

Za morebitne spore iz naslova uporabe spletne strani se uporabi slovenska zakonodaja.

Za rešitev morebitnih sporov je pristojno sodišče glede na prebivališče kupca .

To pravno obvestilo lahko Niana,spletna trgovina,Milijana Kostić Bjegović , s.p. kadarkoli spremeni brez predhodnega obvestila.

Za vsa vprašanja v zvezi s tem pravnim obvestilom se prosimo obrnite na info@niana.si